نوشته شده توسط : امین

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.
در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.
اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.
نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.
بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.
فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.

جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کاهش سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کاهش سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی افزایش می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .
افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی
مردانی که دچار تورم در سینه هستند
مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است
مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند
افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد .
نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند
دوره ی نقاهت
دوره ی نقاهت در کوچک کردن سینه ی آقایان بسیار کوتاه بوده و بیمار بعد از جراحی می تواند به منزل بازگردد ، کبودی و تورم جزئی بعد از جراحی دیده می شود که بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می رود.
ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان می تواند نشانه ای از چاقی یا عدم تعادل غدد درون ریز باشد. در حالت کلی این بیماری بیشتر ناشی از رشد بافت غددی است تا افزایش بافت چربی در زیر پستان ناشی از چاقی. ژنیکوماستی در سنین نوجوانی (بین 13 تا 19 سالگی) بسیار رایج است و باعث آشفتگی بسیاری از نوجوانان می شود. احتمال بروز چنین عارضه ای در سینه مردان در سنین بزرگسالی بسیار کمتر از دورۀ نوجوانی است. زمانی که تغییرات هورمونی در دورۀ نوجوانی دچار اختلاال شوند می توان انتظاز بروز ژنیکوماستی را در آقایان انتظار داشت. به عبارت دیگر عدم تعادل در هورمون استروژن (زنانه) و تستوسترون (مردانه) در مردان ممکن است سبب بزرگ شدن غیرعادی سینه های آنها شوند. در این حالت هورمون مخالف یا استروژن که در شرایط عادی به مقدار بسیار کمتری از هورمون مردانه یا تستوسترون در مردان وجود دارد، بشتر می شود و می توان منجر به ژنیکوماستی شود. در برخی موارد افزایش غدد چربی در قفسۀ سینۀ مردان باعث می شود تا سینۀ آنها بزرگتر به نظر رسد که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی کاذب گفته می شود.
عوامل متعددی می توانند زمینه ساز عدم تعادل هورمونی و در نتیجه بروز ژنیکوماستی در افراد شوند. مصرف برخی از داروها می توانند منجر به بزرگی سینۀ آقایان شوند. داروهایی همچون کتوکونازول (نیزورال) برای عفونت قارچی، فیناستراید (پروسکار) و داناستراید (اودارت) برای بزرگی پروستات، دیگوکسین (لانوکسین) برای بیماری قلبی، اسپرونولاکتین (آلداکتون)، سایمتیدین بلوک‌کننده اسید معده در بوز این عارضه می توانن نقش مهمی داشته باشند. مصرف برخی از داروهای مخدر همچون آمفتامین یا مواد مخدری همچون هیروئین و ماری جوانا نیز می توانند سبب بروز این بیماری شوند. کارکرد نامناسب کبد و بیماری های کبدی نیز می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند. مصرف الکل که خود باعث بروز بیماری کبدی می شود نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که منجر به ژنیکوماستی می شود. برخی دیگر از عوامل این عارضه عبارتند از: سالمندی، شیمی درمانی برای سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، درمان هورمونی سرطان پروستات، پرتودرمانی برای تومورهای بیضه و .... .
در مورد نوجوانان باید گفت که در بسیاری از موارد گذشت زمان سبب رفع عارضه بزرگی سینه در آنها می شود. در چنین شرایطی افراد معمولا نیازی به گرفتن آزمایش یا مصرف دارو ندارند و بعد از دو یا سه سال حالت عادی سینه های خود را به دست خواهند آورد. اما زمانی که این عارضه در مردان جوان بروز می کند نیاز به گرفتن آزمایش جهت مشخص کردن بروز آن خواهد بود؛ در برخی از موارد بیماری هایی باعث بزرگ شدن سینۀ آقایان می شوند که با آزمایش قابل تشخیص هستند. در موارد نادری، درمان‌های دارویی برای ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، مخصوصا اگر درد و حساسیت وجود داشته باشد. درمان دارویی ممکن است بتواند بافت اضافی پستان را برطرف کند. گاهی برای از بین بردن بافت اضافی، جراحی انجام می‌شود.اگر علت بزرگ شدن پستانها، بیماری یا تومور باشد، علت اصلی باید درمان شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی ژنیکوماستی , جراحی ژنیکوماستی بدون بیهوشی , بهترین جراح ژنیکوماستی , من عمل ژنیکوماستی انجام دادم , عمل ژنیکوماستی با بیمه , جراحی ژنیکوماستی مردان , ژنیکوماستی اپارات , درمان ژنیکوماستی با ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

- آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟

بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.
پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

علت جراحی پروتز سینه چیست؟
بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی دربانوان است.
هر سال دهها هزار زن متقاضی این عمل جراحی میباشند. بسیاری از زنان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و اندازه یا شکلش نامتوازن یا غیر جذاب است. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده است یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده است.این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.
خانمی که می خواهد عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد، به طور مثال:
نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده اطلاعات لازم داده می شود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، کدام روش برایش بهتر است.
آیا پروتزهای سینه مطمئن و قابل اطمینان هستند؟
ماده پر كننده پروتزها و لایه بیرونی آن از جنس سیلیكون است، و سیلیكون عنصری است كه در طبیعت یافت می‌شود و از تركیب عناصری چون كربن، ئیدروژن و اكسیژن ایجاد می‌شود. سیلیكون در تولید محصولاتی چون لوازم آرایشی، مواد غذایی و پروتزهای پزشكی مورد استفاده دارد. مطالعات زیادی در جهت اثبات بیماری‌زا بودن پروتزهای سیلیكونی سینه انجام شده است و در نتیجه این مطالعات می‌توان گفت كه در حال حاضر هیچ مدركی بر اینكه پروتزهای سیلیكونی سینه موجب افزایش سرطانهای سینه می‌شود وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی بر اینكه پروتزهای سینه موجب ایجاد بیماریهای خود ایمنی مانند آرتروروماتوئید می‌شود وجود ندارد.
بسیاری از خانم ها در مورد این نوع عمل جراحی بدون شک داستان های ترسناکی شنیده اند. ازجمله مسمومیت زایی سیلیکون یا ایجاد بیماری خود ایمنی/ بافت همبندی پروتز که مربوط به "تراوش"یا مهاجرت ژل می باشند.
در نتیجه در مورد عمل بزرگ کردن سینه در دهه اخیر تبلیغات متفاوتی انجام شده است، مخصوصاً از طریق عملکردهای غیر مسئولانه ی رسانه ها که بدین طریق علی رغم حقایق موجود، ادعاها و سئوالاتی در مورد ایمنی سیلیکون مطرح شده است.
سازمان مدیریت غذا و دارو در امریکا (FDA) به این نتیجه رسیده بود که "هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ژل سیلیکون ،که پروتزها با آن پر میشوند، ایمنی ندارند اما مدارک کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد." تمام موارد بالا نتیجه دعوی حقوقی در حال رسیدگی بر ضد تولیدکنندگان پروتزهای سیلیکونی میباشد.
در گذشته از ژل سیلیکون برای پر کردن نقائص بافت نرم و چین و چروکها به شکل تزریق استفاده می گردید(ژل دائمی) که این مسئله سالهاست ممنوع گردیده است. کارخانه های سازنده پروتز سیلیکون علاوه بر استحکام دادن جدار پروتزها امروزه از ژلهایی استفاده میکنند که حتی در صورت بریده شدن جداره نیز از هم جدا نشده و وبه بیرون پخش نمی شوند.
از چه سنی برای بزرگ كردن سینه‌ها مناسب است؟
بزرگ كردن سینه‌ها را می‌تواند از 18 سالگی به بالا انجام داد و هیچ سنی برای بهتر كردن ظاهر سینه‌ها دیر نیست.
پروتزهای سینه در زیر عضلات قرار می‌گیرند یا در روی عضلات؟
آناتومی بیماران مختلف با یكدیگر متفاوت است،و باید توسط یک فوق تخصص پلاستیک معاینه شوید و سلیقه خودتان راهم بگویید تا بهترین روش انتخاب شود.
آیا لازم است كه منتظر بمانیم كه بعد از بچه‌دار شدن این جراحی را انجام دهیم؟
این بسته به انتخاب بیمار است، بیشتر از نیمی از بیماران قبل از بچه‌دار شدن تحت عمل قرار می‌گیرند و بیشتر آنان هیچ مشكلی در شیردهی پس از جراحی ابراز نكرده‌اند. در ضمن برشی كه استفاده می‌شود كوچك است و جراح سعی می‌كند كه میزان به هم ریختگی غده‌های شیری اطراف نیپل را به حداقل برساند.
پروتز سینه كه در زیربافت سینه موثر در شیر دهی قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان آسیبی به تغذیه كودك نخواهد رساند.
چگونه من می توانم بهترین اندازه را انتخاب کنم؟
پروتزهای سینه انواع و اندازه های مختلف دارند و هر زنی میتواند انواع اندازه ها را انتخاب کند. بیشتر زنان بر اساس اندازه ی سینه بندشان اندازه ی پروتز سینه را برای خود دشان مشخص می کنند. کلید انتخاب اندازه پروتز سینه این است که این پروتز به طور کلی به شما ظاهری موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما هم خوان باشد.در هنگام مشاوره جراح پلاستیک شما اندازه های سینه و قفسه ی سینهی شما را می گیرد؛ تا امتحان کند که چه اندازه ای برای شما مناسب است. بعلاوه با این اندازه گیری های بخصوصی، ظاهر شما را با بهترین اندازه ی سینه در نظر می گیرد.
پروتز های سینه تا چه مدت باقی می مانند؟
همانند باقی محصولات ساخت دست بشر، پروتز های سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. با وجود اینکه بسیار قوی و مقاوم هستند،حتی در برابر فشار، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در بعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای دیگری استفاده شود.
نمودارها و تصاویر زیادی وجود دارد که مشخص می کند که نهایتا هر نوع پروتز سینه قبل از اینکه خراب شود، چقدر باقی می ماند.در یک نمودار میانگین حدود 20 سال است. اگرچه کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است، بنابراین یک زن که ورزشها و تمرینهای فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی میکند(بعبارت دیگر مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و...)به طور طبیعی پروتز سینه ی آن ها در یک دوره ی زمانی مشخص نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند بنابر ابن به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتز های سینه ی شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از 10 ـ 15 سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.
گرایش های جدید نشان می دهند که در سال های اخیر پروتز سینه از جمله عمل های زیبایی بوده است که محبوبیت بسیار بالایی در بین زنان یافته است. اینکه چرا زنان به پروتز سینه روی خوش نشان داده اند و چرا این عمل جراحی در بین زنان شیوع پیدا کرده است خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از یک سو نگاه جامعه از منظر زیبایی شناختی تغییر یافته است و از سوی دیگر علم پزشکی رشد کرده است و توانسته است خدمات نوینی در زمینۀ پروتز سینه ارائه کند؛ روش هایی که محبوبیت پروتز سینه را بیش از پیش کرده است. بسیاری از زنان احساس می کنند سینه های کوچک و رشد نکرده ای دارند، عده ای دیگر نیز چنین فکر می کنند که ناهنجاری های سینه و عدم توازن سینه دارند، برخی نیز به دلیل زایمان و شیردهی و یا بالارفتن سن ممکن است احساس کنند که زیبایی سینه شان را از دست داده اند و... . همۀ این عوامل می توانند پروتز سینه را برای زنان تبدیل به گزینه ای جذاب و غیر قابل چشم پوشی کنند. اما قبل از هر چیز باید بدانید که در پروتز سینه از چه موادی استفاده می شود.
ماده ای که در پروتز سینه از آن استفاده می شود سیلیکون است. سیلیکون ماده ای است که در طبعت وجود دارد و عناصر عمدۀ آن اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشند. سیلیکون علاوه بر در پروتز سینه و به طور کلی پزشکی، در صنایع غذایی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در پروتز سینه سبب نگرانی و حتی وحشت برخی از خانم ها می شود. این تصور ریشه در گفتارها و شایعاتی دارد که این ماده را سرطان زا معرفی می کنند. اما بهتر است بدانید که مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است و هیچ کدام از این مطالعات رابطه ای قطعی و معنی دار بین بیماری های سینه و پروتز سینه با استفاده از سیلیکون را نشان نداده اند. سازمان مدیریت غذا و دارو آمریکا (FDA) از جمله مراکزی است که در نتایج تحقیقات خود اعلام کرده است که "هیچ سند و مدرکی مبنی بر اینکه ژل سیلیکون که پروتزها با آن پر می شوند، وجود ندارد. گرچه مدارکی کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد."



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: پروتز سينه و شيردهي , عکس پروتز سينه زنان , انواع سايز پروتز سينه , انواع پروتز سينه , بهترين دكتر پروتز سينه , هزينه عمل پروتز سينه سال , 96 پروتز سينه ني ني سايت , تركيدن پروتز سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

چگونه از فرش دستبافت خود مراقبت کنیم؟

در اين بخش دستوالعملهای ساده ای ذکر میشود که با رعایت آنها، فرش دستبافت شما از گزند صدمات در امان می ماند
توجه کنید که این دستوالعمل ها در مورد فرشهای خانگی ومصرفی می باشند و لازم است در مورد فرش های عتیقه با کارشناسان خبره مشورت شود:
‏ از چسب زدن به ریشه های فرش جهت جلوگیری از آلودگی خودداری کنید چرا که این چسبها به راحتی حتی در قالیشویی ها پاک نمی شوند.سعی کنید ‏دو سر ریشه های فرش را گره بزنید تا فرش شکافته نشود. در ضمن ، خود ریشه هارا حتی المقدور، داخل پارچه یا چرم گذاشته، آنها را بدوزید تا ریشه ها ‏محفوظ بمانند.
‏ سطحی که فرش بر روی آن گسترده می شود باید صاف، خشک و عاری از گرد و خاک باشد.
‏ بهتر است فرش روی فرش دیگری پهن نگردد.
هنگام نظافت فرش بهتر است پنجره ها باز باشد تا گرد و خاک ناشی از نظافت دوباره روی فرش ننشیند.
‏ درز های لابه لای سنگ فرش، سرامیک و یا موزاییک سطحی که فرش بر روی آن پهن می شود نباید خالی باشد زیرا مخفیگاه خوبی برای رشد بید ‏خواهد بود.
‏ برای جلوگیری از بید خوردگی پشت فرش می توانید از مقداری پودر نفتالین یا نگزالت و یا مواد گیاهی مانند تنباکو استفاده کنید. دقت کنید که از این مواد ‏در حد متعارف استفاده شود.
‏ چنانچه فرش دچار بید خوردگی شد. ابتدا باید سطحی که فرش روی آن قرار دارد را کنترل و تمیز نمود سپس نقاط بید خورده حتما باید ترمیم گردند تا ‏هنگام شستشو قسمتهای کنار بید خوردگی آسیب نبینند.
توصیه می شود شستشو را به قالیشویی های معتبر بسپارید.
‏ شستشوی فرش با مواد پاک کننده دارای خاصیت اسیدی مانند کلروهیدروسولفیتها باعث کم دوامی و از بین رفتن تارهای فرش می شود. بهترین شوینده ‏برای فرش صابونهای کم اسید می باشند.
‏ تنها فرشهای معتبر است که امکان شستشو با آب و صابون را دارد، اگر فرشی که در آن از رنگهای شیمیایی استفاده شده است را می شویید امکان ‏مخلوط شدن رنگها وجود دارد. لذا در مورد اینگونه فرشها با فروشنده خود مشورت کنید.
‏ هر چند وقت یکبار فرش سر و ته شود که به یک اندازه پا خورده و در معرض سایش قرار گیرد . اگر مجبور هستید قسمتی از فرش را زیر درها قرار ‏دهید ، درب را طوری تنظیم کنید که هنگام چرخش با فرش تماس نداشته باشد .‏
چنانچه آب روی فرش ریخت باید از فرش گرفته شود و آن قسمت کاملا خشک شود.‏
‏ فرشها نیز بعضاً در روی موکتهای صاف یا سنگ و موزائیک و سرامیک کف اطاق بر اثر پاخوردن حرکت می کنند . برای جلوگیری از این مورد می ‏توان از آسترهای اسفنج مانند یا شبکه های توری از جنس ( پی وی سی ) نرم استفاده نمود. این آسترها بایستی کوچکتر از ابعاد فرش باشند .
از گذاردن مستقیم نوک تیز پایه صندلی، مبل و یا میز بر روی فرش خودداری کنید. در این موارد از زیر پایه های چوبی و یا پلاستیکی ساخته شده استفاده ‏کنید.

‎ ‎



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , طب سوزنی , ,
:: برچسب‌ها: فرش دستبافت , فرش , ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

يه روز دو تا تنبل ميرن بانک ميزنن، اولي ميگه بيا پولا رو بشمريم.

دومي ميگه: ولش كن فردا راديو ميگه!

 

=======================

 

غضنفرمیره دكترمیگه آقای دكترمن فراموشی گرفته‌ام.
دكتر میگه: چندوقته این بیماری رو دارین؟
غضنفرمیگه: كدوم بیماری؟

========================

غضنفر داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میكرده، بهش میگن چرا گریه میكنی؟
میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلكی لال بوده!

 

========================

 

غضنفر به زنش ميگه: زن مهريه‌ات را بگذار اجرا تا با پولش خونه بخريم!

 

=========================

 

يه پسره به دوستش ميگه: بيا بريم دريا.
دوستش ميگه: نه اگه غرقشم مامانم منو ميكشه!

==========================

 

آمریكاییه میخواسته غضنفر ضایع كنه می‌برتش تو آمریكا و بهش میگه: زمین را بكن. غضنفر بعد از100متر كندن به یک سیم میرسه، آمریكاییه بهش میگه: ببین ما از100سال پیش تلفن داشتیم!
غضنفر هم یارو رو می‌برتش تو شهرشون و بهش میگه: بكن، آمریكاییه بعد از100متر كندن به چیزی نمیرسه، غضنفر بهش میگه ببین ما از100سال پیش موبایل داشتیم!

==========================

 

به غضنفر میگن: نظرت راجع به ماه رمضان چیه؟
میگه: والا خیلی خوبه فقط یه کم زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر میشه!

 

==========================

 

به غضنفر میگن بابات به رحمت ایزدی پیوست،
میگه: رحمت ایزدی دیگه کیه؟
میگن: نه منظورمون اینه که به دیار باقی شتافت،
میگه: دیار باقی دیگه کجاست؟
میگن: یعنی دار فانی رو وداع گفت،
میگه: دار فانی دیگه چه جور داریه؟
میگن: یعنی رخت از این دنیا بربست،
میگه: منظورتون رو نمیفهمم!
میگن: احمق، بابات مرد،
میگه: احمق خوتی، بابا دیگه کیه!

 

========================

 

غضنفر جلوی یک عابر بانک ایستاده بود و التماس می‌کرد: تو می‌تونی دو میلیون تومان به من قرض بدی، می دونم که داری، کمکم کن، به خدا بهت بر می گردونم!

 

========================

 

غضنفر پسرشو میفرسته دانشکده افسری، دوستاش بهش میگن: درس پسرت که خیلی خوبه بود، بهتر بود میگذاشتی دکتر یا مهندس بشه؟
غضنفرمیگه: نه، آخه میخوام وقتی درسش تموم شد باهم کلانتری باز کنیم!

 

==========================

 

به غضنفر ميگن: دوست داری بابات بميره ارثش به تو برسه؟
ميگه: نه، دوست دارم بکشنش تا ديه هم بگيرم!

 

==========================

 

قاضی: چرا با سر زدی توی صورت دوستت؟
غضنفر: جناب قاضی! خودش می‌خواست، هر وقت من را می‌دید،
می‌گفت یک سری به ما بزن!

 
===========================

 

غضنفر میره سیگار فروشی و میگه: آقا سیگار برگ دارین؟
فروشنده میگه: خیر.
غضنفر میگه: پس یک بسته كوبیده بدین!

 

============================

 

غضنفر دوتا کراوات زده بود که بره عروسی، بهش میگن چرا دوتا کراوات زدی؟
میگه: آخه عقد و عروسی با همه!



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , لاغری و پیکر تراشی , برداشتن تومورهای پوستی , ,
:: برچسب‌ها: لطیفه , لبخند , جک , طنز , خنده ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

فرصت‌های کسب و کاری متعددی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از فرصت های کسب و کار کوچک بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله مهارت‌های کامپیوتری.

ولی کمی صبر کنید، چیزهای دیگری هم هست:

یک بخش دیگر به نام کسب و کارهای “دنیای واقعی” به این متن اضافه کرده‌ام تا کسانی که مهارت‌های خاصی در زمینه‌ی کامپیوتر ندارند هم بتوانند استفاده کنند. در این نوشتار تنها چند مورد از ایده های کسب و کار کوچک را مطرح می‌کنیم و به‌اختصار در مورد کم‌هزینه بودن آن‌ها صحبت می‌کنیم.
در ادامه با چند ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم آشنا می شوید

۱. مشاور

در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند Clarity) یک حساب کاربری باز کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.


۲. تولید محتوا

فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی‌که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی سرعت بالا، و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی (یا دیگر نیازهای نرم‌افزاری) که ممکن است هزینه‌ی راه‌اندازی داشته‌باشد. به‌هرحال، جدای از این‌ها، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است. می‌توانید از خدماتی مانند TextBroker برای جا افتادن در بازار و ایجاد حلقه‌ی مشتریان خود استفاده کنید.


۳. طراحی گرافیکی

این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید که مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند GIMP بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و حلقه‌ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.
۴. اختراع

پیشترها، مخترع بودن یک هدف دست‌نیافتنی بود، و گاها افراد برای توجیه روانی بودنشان از این اصطلاح استفاده می‌کردند. ولی دیگر این‌چنین نیست! با پلتفرم‌های جمع‌سپاری مانند kickstarter،‌ تأمین سرمایه‌ی مالی برای هرکسی ممکن است. مزیت این مدل این است که اگر پول موردنیازتان فراهم شود و به‌اصطلاح از لحاظ مالی تأمین شوید، نشان‌دهنده‌ی موفیقت شما در یافتن بازار است. اگر ایده‌ی شما مورد استقبال قرار نگیرد، به این معنی است که لازم است مسیر آمده را برگردید و دوباره طرح‌ریزی کنید.
۵. سازنده‌ی طلا و جواهر

کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا بیارایند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما است. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.


۶. فروش اجناس دست دوم

عموما در بازارهای محلی مانند جمعه‌بازارها و سمساری‌ها و هرجای دیگری، می‌توانید اجناس جالب و ارزشمندی پیدا کنید. شما ارزش واقعی آن‌ها را درمی‌یابید و آن‌ها را در فهرست اقلام فروشی قرار می‌دهید. سایت‌هایی مانند eBay و Craigslist بازار خوبی برای ارائه‌ی کالاها هستند. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم عالی است.
۷. موسیقی‌دان

این ایده به آن‌چه در ذهن شماست شباهتی ندارد. ما درباره‌ی این صحبت نمی کنیم که ستاره‌ی موسیقی بشوید،‌بلکه فقط قرار است چرخ زندگی‌تان را از این طریق بچرخانید. از ضبط موسیقی در استودیو گرفته تا نوشتن ریتم و شعر برای کسب و کارها. اگر این مهارت را داشته‌باشید مطمئن باشید می‌توانید از این طریق امرار معاش کنید. با نرم‌افزارهایی مانند Reaper (که بسیار ارزان است) می‌توانید درست روی کامپیوترتان، استودیوی تولید موسیقی خودتان را داشته‌باشید. با استفاده از سایت‌هایی مانند Fiverr می‌توانید اولین مشتریان خودتان را پیدا کنید و کم کم به یک کسب و کار مستقل و ثابت برسید.
۸. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر کی از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.
۹. آموزش/ مربی‌گری

قابل توجه مربیان مشتاق آموزش: این کسب و کار به هزینه‌ی بسیار کمی از نظر راه‌اندازی یک محیط یادگیری مجازی و/ یا محیط آموزشی نیاز دارد. در آغاز فرآیند مربوط به استارت‌آپ، علاوه بر اینترنت سرعت بالا، به زمان و تلاش نیاز دارید. درمجموع، هزینه‌ی استارت‌آپ راه‌اندازی و هدایت یک سرویس آموزش/ یادگیری مجازی، هزینه‌ی بسیار کمی دارد.این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۰. مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیوی “چگونه می‌توانم” درست کنید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت بهاینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید. در نهایت، در این راستا، خدمات‌رسانی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.
۱۱. پیاده‌سازی فایل‌های صوتی

پیاده‌ساز کسی است که یک فایل صوتی را به نوشتار تبدیل می‌کند. این کار به‌نظر روبه‌زوال می‌آید، ولی حقیقت این است که به‌خاطر افزایش ویدیوهای اینترنتی این شغل نیز رو به گسترش است. حقیقت این است: کامپیوترها هنوز هم در شناسایی کلام با مشکل مواجه هستند. صاحبان کسب و کار و کارآفرینان نیاز دارند فایل‌های ویدیویی‌شان به نوشتار تبدیل شوند تا هم کسانی که مشکل شنوایی دارند از آن‌ها بهره بگیرند و هم موتورهای جستجو متوجه محتوای این ویدیو شوند.

به‌علاوه، شما سفارش‌تان را از کسانی می‌گیرید که صرفا می‌خواهند فایل‌های آن‌ها پیاده شوند تا بهتر مطالعه و درک شوند. برای شروع می‌توانید از fiverr سفارش کار بگیرید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۲. مترجم

مانند تولیدکننده‌ی محتوا، خدمات ترجمه (حداقل در این بخش) مستلزم متنی است که می‌خواهند از یک زبان به یک زبان کاملا متفاوت برگردانده شود. درحالی که این مهارت اساسا مستلزم این است که فرد در چند زبان مهارت داشته باشد، هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ شامل هزینه‌ی اینترنت/ تلفن و نیز مخارج مربوط به سفر است. به‌علاوه، مخارج بازاریابی نیز می‌تواند در هزینه‌های استارت‌آپ اعمال شود. فقط این نکته را به‌خاطر داشته‌باشید که: اگر در هیچ زبانی تسلط یا مهارت ندارید، به‌هیچ‌وجه سراغ این کار نروید. فکر نکنید با ابزاری مانند “ مترجم گوگل” می توانید این کار را به‌درستی انجام دهید.با وجود این که مترجم گوگل بی‌نظیر است، ولی همیشه کارش را عالی انجام نمی‌دهد.
۱۳. ستاره‌ی یوتیوب

خوب، لازم نیست که یک ستاره باشید! ولی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند و یک موضوع خوب، می‌توانید از طریق یوتیوب خودتان کسب و کاری راه‌بیندازید. شما یک‌شبه میلیونر نخواهید شد، ولی با مخاطب‌یابی قطعا می‌توانید مبلغ قابل قبولی به واسطه‌ی شهرت تازه به‌دست‌آمده‌‌تان به دست آورید.
فهرست ۲۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در دنیای واقعی
۱۴. تمیز کردن و نگهداری آکواریوم

آدم‌ها از وجود آکواریوم در منزل و محل کارشان لذت می‌برند ولی زمان کمی در اختیار دارند. اگر در زمینه‌ی نحوه‌ی نگهداری از انواع آکواریوم مهارت دارید، پس می‌توانید یک مدل کسب و کاری عالی را راه‌انداری کنید.
۱۵. نگهداری از کودکان

بسیاری از آدم‌ها چندشغلی هستند یا هر دو والدین کار می‌کنند. این امر حقیقت زندگی امروز در جهان است. حتی  اگر بحث کار کردن والدین هم درمیان نباشد، باز هم ممکن است والدین بخواهند یک‌شب را دونفری به رستوران یا گردش بروند. دراین‌جاست که پرستار کودک وارد صحنه می‌شود. شما می توانید گواهی عدم سوء پیشینه هم بگیرید و قابل اعتماد بودن‌تان را به آن‌ها اثبات کنید و تصمیم‌گیری را به والدین بسپارید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ایده‌ی کسب و کار اینترنتی که از فردا می‌توانید آغاز کنید
۱۶. تعمیر کامپیوتر

تعمیرکار کامپیوتر در محل همچنان یک نیاز قطعی است. بسیاری از افراد به کسی نیاز دارند که فایل‌های به‌اشتباه حذف شده‌شان را بازیابی کند، یا قطعه‌ای را در کامپیوترشان تعویض کند. حاضر شدن در محل، از جمله تسهیلاتی است که می‌توانید بابت آن هزینه دریافت کنید. یک راه دیگر برای متمایز کردن خدمات‌رسانی‌تان این است که خدمات امنیت داده‌ها نیز برای پشتیبانی از مشتریان‌تان فراهم کنید، از جمله رمزنگاری هارد دیسک و امنیت شبکه‌های بی‌سیم.
۱۷. دستیار انجام امور فردی

برای کسانی که آن قدر سرشان شلوغ است که برای برخی کارها وقت ندارند این سرویس یک ایده‌ی بسیار خوب است. از طرف دیگر این ایده برای کسانی که مشتاق کمک کردن به دیگران هستند نیز عالی است. هرچند تنها هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ، بازاریابی از طریق کارت ویزیت، و دیگر قالب‌های تبلیغات را شامل می‌شود، تنها هزینه‌ی تکرارشونده در این مسیر عبارت است از پر نگه‌داشتن باک بنزین ماشین‌تان. نیازی به گفتن ندارد که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد و برای پس‌انداز کردن پول برای روز مبادا عالی‌است.
۱۸. خدمات جابجایی

اگر راهی برای جابجایی و حمل و نقل سراغ دارید، پس می‌توانید یک نامه‌رسان باشید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۹. نگهداری از حیوانات خانگی

هیچ جای انکاری وجود ندارد که باور مردم درباره‌ی نگهداری از حیوانات خانگی نسبت به ۶۰ سال پیش تغییر کرده است. امروزه افراد حیوانات خانگی‌شان را عضوی از خانواده می‌دانند و همان رفتاری که با اعضای خانواده دارند در مورد آن‌ها نیز انجام می‌دهند. برخی از افرادی که حیوان خانگی دارند و بسیار پرکار هستند و مشغولیت زیادی دارند تمایل دارند که کسی از عزیزان‌شان مواظبت کند.

مطلب مرتبط:  ۳۷ ایده‌ی کسب و کار کم هزینه و پرسود
۲۰. برنامه‌ریز مراسمات

برنامه‌ریزی مراسمات نیز یک کسب و کار کم‌هزینه‌است که هم پردرآمد است و هم بسیار جذاب. به طور کلی، تنها چیزی که برای انجام این کار لازم است (به‌غیر از هزینه‌ی اینترنت)، نظم است و توجه به جزئیات. علاوه بر هزینه‌های مرتبط با اینترنت که در هزینه‌ی استارت‌آپ اعمال می‌شوند، ممکن است نیاز باشد تا برنامه‌ریز مراسمات خریدهای اضافی مربوط به برنامه‌ریزی مراسم را انجام دهد؛ یکی از این خریدها عبارت است از خرید یک خط تلفن اختصاصی.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , بارداری بعد از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: کسب و کار , ایده , راه اندازی , فرصت شغلی , تولید محتوا , طراحی گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()